دل من جنبه ندارد..


❧❥❤به من حق بده که میل به خوردن نداشته باشم این بغض‌ها که تو به خورد من می‌دهی سیر سیرم می‌کند

sacar.ir

صــدایت میکنم “مـــــــــــرد مـن”
“جــــــانی” که میگویی…
جانم را
میـــــــــــگیرد….
نـــــــــــــــــــــزن این حـــــرف ها را…
دل من
جنبــــــه ندارد…



نظرات شما عزیزان:

yones
ساعت12:27---9 خرداد 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری،همچنین مطالب خوبی تهیه کردی .همینطور ادامه بده .
امیدوارم به سایت من هم سر بزنی و من رو تو وبت لینک کنی تا بیشتر بازدید داشته باشیم و با تجربه و راهنمایی هم بازدیدمون را بالا ببریم.(با درج آگهی تو سایتم میتونی بازدیدتو بالاببری)
این سایت منه حتما یه سری بزن .موفق باشی
www.istgah24.com
درج آگهی رایگان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 9 خرداد 1392 12:15 |- ღ☃☂الـــــــــــهامღ☃☂ -|

hischat